Medieplatforme

 
Nye teknologier har gjort det muligt at kommunikere sit budskab i levende billeder via en lang række forskellige kanaler rettet imod specifikke målgrupper.

En videopræsentation af en virksomhed kan f.eks. lægges ud på firmaets hjemmeside, men med indtoget af sider som YouTube og Facebook er denne platform blevet et utrolig effektivt og billigt reklameværktøj. En video skruet sammen på den rette måde, kan få sit helt eget liv og opnå et ufattelig højt eksponeringsniveau.

Den nye digitale fremvisningsteknik i danske biografer har desuden gjort fremvisningen af en kort reklamevideo før almindelige spillefilm til en attraktiv, anderledes og billig eksponeringsmetode.

Dette er blot få eksempler på eksponeringskanaler. Til højre ses eksempler på en række andre platforme.

Mulighederne er mangfoldige. Kontakt os og få en snak om optimal eksponering af dit audiovisuelle budskab.

 

  • Sociale medier
  • Fjernsyn
  • Biograf
  • DVD/Bluray
  • Mobile content
  • Messestande
  • Digital outdoor skiltning
  • Busser og toge
  • Konferencer
  • In-store skærme
  • USB nøgler
  • Intranet